fredag 4 februari 2011

Mello!

Åsa säger:

Fredag igen! Idag händer det många roliga saker som bekräftar att fredag är veckans bästa dag!
Och imorgon är det äntligen dags för Melodifestivalen, den ska vi såklart titta på och kommentera kläder, uppträdanden, programledarna, i soffan! :)

Vem tror ni vinner 1:a deltävlingen i Luleå?
Dilba, Try Again
Swingfly, Me and my drum
Jenny Silver, Something in your eyes
Jonas Mattsson, On my own
Le Kid, Oh my god
Rasmus Viberg, Social Butterfly
Pernilla Andersson, Desperados
Danny, In the club

Jag har lyssnat igenom en del av lördagens bidrag och jag kan väl avslöja att Jonas Mattsson inte är min favorit och att jag tror inte jag tippar fel på att Danny går vidare.





Kul info om artisterna och Christer Björkman! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar