torsdag 3 februari 2011

Musikal

Malin säger:

Imorgon åker jag, Per, min bror och hans sambo Jenny till Stockholm. Vi ska gå och se musikalen Romeo och Julia. En resa vi verkligen sett framemot.
Det går ju mycket kräksjukor och annat otrevligt nu, och jag är helt manisk med handspriten på hela familjen. Antar att det inte är så populärt att vara barnvakt åt kräksjuka barn nämligen.
Hade hoppats få ledigt från jobbet imorgon, men det ser mörkt ut så tyvärr kommer vi inte fram till sthlm förrän sent imorgon kväll, så det blir en kort men intensiv helg.
Har bokat bord på en libanesisk restaurang där de har fantastiskt god mat. Tycker det är så skönt att boka bord redan hemifrån så man slipper gå runt och leta ett ställe som ska passa alla.
Lite shopping och förhoppningsvis träffa fina kusiner ska också hinnas med. Nu måste jag skynda mig, resten av kvällen består av jobb. Hörs på söndag!
Ha en härlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar