söndag 20 februari 2011

Slalom & Simon!

Åsa säger:

Frisk luft fick mig att piggna till! Vi packade matsäck och åkte iväg hela familjen för att åka slalom i Bräntbergsbacken. Kul att göra saker tillsammans som både stor och liten tycker om!


Underbart med en slalombacke mitt i stán!






Ikväll blir det en riktig tv-kväll. Först härliga Solsidan kl 20.00 och sen måste jag kolla in Big Brother kl 21.00. Jag har nämligen blivit kidnappad av en av deltagarna i huset; Simon Danielsson. Jajjemen!
När jag fyllde jämt i december arrangerade mina kompisar ett dygn för mig och det inleddes av att Simon ringde på dörren kl 9 på morgonen...yrvaken i morgonrock undrade jag om han inte hade kommit fel men nejdå;  han slog sig ner i köket och drack kaffe med mina föräldrar och surrade på. Ingen brådska alls.
Jag kan säga att så mycket testosteron har jag aldrig haft i mitt kök på en och samma gång! :)

Han verkar vara en jättetrevlig kille så jag hoppas det går bra för honom i huset, hua vad modigt att ställa upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar