söndag 13 februari 2011

Livet på solsidan ♥

Maria säger:

Lovely start på dagen! Solen sken in genom fönstren (ofantligt skitiga) och vi njöt av en seg, skön och ledig morgon.



Allt var frid och fröjd tills jag, döm om min förvåning, såg ett bergatroll i köket! Fast det visade sig bara vara min egen skugga. Snyggt.

Bu! Nu kommer jag och tar dig!
Brolle look a like

Jag tycker det är jättejobbigt när solen lyser in, är det verkligen så skitig inne som det ser ut? Eller vänjer man sig på sommaren vid att man ser allt? 

Klöt och kladd after breakfast
Sen var det dags att baka lite. Dottern hade bjudit hem två kompisar. Föräldrarna skulle också komma (barnen är ju bara 3-år) och man vill ju inte bjuda på köpekakor precis... (he he)


Fast fråga inte om receptet för det vet jag inte. Det enda jag tillsatte var 2 dl vatten och pimpade med florsocker. Snabbt, lätt och läckert ;)


Snart sticker jag och grannen Jenny på Body Balance och efter det Solsidan. Sen kickar vi igång en ny vecka. Är ni med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar