måndag 28 februari 2011

Bortskämd

Maria säger:



Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Förutom att jag blivit uppvaktad (!) på min namnsdag känner jag mig så bortskämd idag.

När jag kom hem från jobbet stod maten klar på spisen och en vacker bukett tulpaner på bordet. Nu var inte blommorna till mig men det är nog jag som njuter av dem mest här hemma. Supergod middag, en kycklinggryta med banan, curry och cashewnötter. Mumsfillibaba!


Efter maten gick jag en skön promenix med härliga Emma, värdefullt att ha goda grannar :)

"Vi poserar lite coolt framför den där grafittiväggen"

"Pix pax att inte skrapa rutorna"

Nu blir det att stöka undan lite och sen se Gynekologen i Askim samt Big Brother. Oj, oj, oj, där inne i huset händer det grejjer :-O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar