måndag 28 mars 2011

Vart tog våren vägen?

Mia säger:

Det kändes verkligen som ett bakslag på våren med gårdagens snöoväder. Det var ett tag sedan jag använde motorvärmaren och kupévärmaren men dom kändes nödvändiga att plugga in igår för att ha en skön bil imorse då minusgraderna har återvänt :(.
Då inte vårkänslan finns utomhus får man skapa den inomhus!
Övriga bloggvänner här verkar vara väldigt förtjusta i tulpaner och jag är givetvis inte ett undantag så här slår jag ett slag för våren som jag hoppas kommer på riktigt SNART!

Cylindervasen varvar jag med tulpaner (givetvis vita) eller blockljus

Ska försöka motivera mig till att åka och träna ikväll men jag känner hur många "ursäkter" jag börja skapa för mig själv...,"för mycket folk på gymmet på måndagar, man hittar ju knappt en parkering", "jag borde nog ta tag i den där strykningen som växt på hög", "visst hade dottern läxa tills imorgon som jag måste hjälpa henne med"... Ja, vi får nog helt enkelt se hur det blir men den där träningen ;)

Ha en skön måndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar