söndag 27 mars 2011

Min första bloppis

Emma säger:

Var på min första bloppis i dag, på Creative Lounge. Tyvärr kom vi en timma sent, tack vare att Maria Oscarsson (som Zack säger) hade tagit fel på tiden. Och det hade ingenting med omställningen av sommartid att göra. Det var i alla fall superkul att spana in alla roliga saker som var till salu. Vi drog vidare på stan där jag hittade en jeansklänning och ett par tights på H&M, samt en vit ram till en plansch som jag beställt från Moderna Museet. Mitt i all vårinspiration började det att snöa. Och snöar gör det fortfarande.
Inte speciellt upplyftande


Fotograf: Maria


Vilket jäkla väder

Nu blir det snart en prommis, ganska härligt att det fortfarande är ljust ute, trots att klockan är 19.00.

2 kommentarer:

  1. Snygg jacka! var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
  2. Tack, det var kul å höra. Den är från Vero Moda.
    /Emma

    SvaraRadera