lördag 5 mars 2011

Härliga lördag!

Åsa säger:

Efter en lång, härlig frukost sken solen in på ett obarmhärtigt sätt och visade att det behövdes en uppryckning bland mina blommor.


Hortensia - en favorit

När jag kom hem kände jag mig träningssugen. Bäst att passa på när den känslan infinner sig lite för sällan. Gymmet, pass eller powerwalk?



Promenad på isen.

Supernice! :)

Nu sippar vi på lite vin och förbereder kvällens middag; lammkotletter och grekisk sallad. Sen blir det såklart Melodifestivalens Andra chans som avgörs i härliga Sundsvall:

Kvällens bidrag:

Love Generation; Dance Alone
Linda Pritchard; Alive
Sara Varga; Spring för livet
Shirley´s Angels; I thought It was Forever
Loreen; My Heart is Refusing Me
The Moniker; Oh my God!
Pernilla Andersson; Desperados
Jenny Silver; Something in Your Eyes

Min favorit är denna:




Njut vidare av denna härliga lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar