fredag 11 mars 2011

Våren tvekar för ett slag...

Maria säger:

Ja, visst gör det ont när knoppar brister, varför skulle annars våren tveka? Karin Boye visste vad hon skrev om i sin kända dikt.

Vår hit och dit. Vårkänslor, vårinspiration, vårkläder, takdropp och så när man vaknar möts man av detta bakslag!


Tyypiskt att jag var ensam hemma en dag som denna...började alltså dagen med ett litet irriterande motionspass. Fick pulsa mig fram till snörakan.



Tur man har skoterskor med högt skaft...

Väl på jobbet fortsätter snön att falla. En ljusglimt är dock att mina Oriflameprodukter hade anlänt idag. Jag hittar alltid möjligheter till shopping :)



Två härliga duchkrämer. Ginger & Lime har jag haft sen tidigare och den är superfräsch. Coconut & Ricemilk är en härlig sommardoft som jag tänker spara och ha i sommarstugan.

Snälla kan det sluta snöa nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar