lördag 12 mars 2011

Gungor och kalas

Åsa säger:

Nu laddar vi inför Melodifestivalen. Chips och dip och godis är framdukat. Späningen är oooolidlig, vem ska kamma hem vinsten?

Kvällens tävlande:
Danny Saucedo; In the Club
Swingfly; Me and My Drum
Sanna Nielsen; I´m in love
Brolle; 7 days and & 7nights
Eric Saade; Popular
The Playstones; The King
Linda Bengtzing; E de fel på mig?
Nicke Borg; Leaving home
The Moniker; Oh my God!
Sara Varga; Spring för livet

Jag har ingen direkt favorit men jag tror att det kommer att stå mellan guldgossarna Danny & Eric, dom är segertippade av mina 6-åringar!




Efter frukosten imorse fick E ett akut gungsug, behöver jag säga att dom var rejält insnöade.
Men hennes snälla pappa gick ut och skottade fram gungorna och lyckan var fullkomlig!




På eftermiddagen var vi bjudna hem till min jobbarkompis Calle som fyller 50 år idag! Ni minns; världens bästa bilförare. :)
Han och hans fina familj hade dukat upp en buffé med massor av gott.
Nu väntar vi med spänning vad och var Calle ska placera sin födelsedagspresent! ;)


Grattis Calle!

Nejmen nu bli´re Mello för hela slanten, see you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar