söndag 20 mars 2011

Frosseri, Vällust och Lättja

Malin säger:

Det här har varit den lugnaste helgen på väldigt länge, välbehövligt och väldigt skönt. Är inte helt kry men det går åt rätt håll. Idag har jag sovit och ätit, herregud ibland har man verkligen inget stopp, skulle kunna äta hur mycket som helst. Nu ekar kylen tom så jag får väl övergå till att tugga på bordet eller nåt.
Parat ihop sockar har jag också gjort idag. Mmm intressant,  jag vet :-)
Har just sett sista avsnittet av solsidan, synd att det är slut. Har inte hört något om uppföljning heller? Hoppas!
Nu längtar jag tills kroppen är i form igen. Dom här dagarna då jag bara jäst i soffan och ätit har väckt träningslusten, inget ont som inte har något gott med sig...
Nu ska jag se Big Brother, känns som om det passar ihop med mitt frosseri,  är ju inte katolik men nog känns det som om det förekommer en hel del synder i det huset ;-)

Flit är motsatsen till Lättja ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar