fredag 18 mars 2011

God gammal granne...

Maria säger:

En av fördelarna med att inte jobba heltid är att man har möjlighet att ta a day off om orken tryter. Idag gjorde jag och dottern det. Sovmorgon (räknas det som sovmorgon om man sover 2h framför Bollimompa?), lång frukost, småstäda och fikafrämmen stod på agendan.

En gammal granne som jag var mammaledig samtidigt som kom förbi med sin son och dotter. Jättekul för barnen att träffas, de kände igen varandra trots att det var ca 2 år sedan vi var grannar. Jag och Marie en härlig eftermiddag med väldigt intressanta diskussioner om livet.


Bjöd på Frödiges Prinsesstårta som är kanon att ha hemma i frysen. Daimkakan är gjord i långpanna och chokladbollarna har dottern gjort. Ni som känner mig vet att bakning inte är min starka sida så jag blev nästan lite impad själv av dagens fikautbud ;)

Skönt att vara luggbärare igen :)
Nu njuter vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar