söndag 6 mars 2011

I giftastankar!

Åsa säger:

I sommar firar jag & T vår 14:e bröllopsdag. Det är ju ett tag sen. Därför blev vi mer än överraskade när vi i veckan fick ett paket med ett fint album med lyckönsknignar på vår bröllopsdag, från våra nära och kära!

Våra vänner Andreas, Ulf, Roger och Janne var värdar den kvällen och det skötte dom med bravur, vi hade den perfekta bröllopsfesten!
Det jag och T inte visste om var att de bad alla gäster skriva en liten hälsning till oss tillsammans med ett foto.

Efter bröllopet åkte vi på bröllopsresa och killarna jobbade på olika ställen i landet och sen antar jag att åren gick...till för några dagar sen!

Albumet!


Vi blev så rörda och tagna av alla fina hälsningar och härligar minnen som bubblade upp när vi bläddrade i albumet.

Jag tror att det blev mer känslomässigt för oss så här nästan 14 år senare, än om vi hade fått det i anslutning till bröllopet.



Tusen tack killar! 

Nu ska vi titta på film och dricka the, antar att det blir en tidig kväll för vi har andats frisk luft hela dagen!



Lilla T i skidbacken tidigare idag


Imorgon kommer min fina mamma som ska vara lite sportlovsledig med barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar