onsdag 30 mars 2011

Apparaten som gör min dag!

Mia säger:

Dagen har rasat iväg på jobbet och vips var det dags att åka och hämta barn och fixa middag.
Vi skulle ha haft kvällsgäster ikväll på fika men 10 minuter innan utsatt tid ringer dom och parets lillgumma har fått magsjuka. Visst är det typiskt men vi övriga småbarnsföräldrar vet ju hur det kan vara.
Det blir nu lite extra sött kvällsfika här hemma eftersom fikat redan var framtaget ur frysen :)


Till dessa en smarrig café latte som är så busenkelt att göra om man investerat i en sån här som jag har gjort:



Jag kan bara konstatera att denna underbara maskin gör min morgon varje dag! En av hemmets absolut bästa inventarier och som jag har glädje av flera gånger per dag. Jag är sååå nöjd med min lilla maskin!

Efter fikat  och läggning av barn har jag tyvärr samma trista kvällsgöromål som min fina svägerska och bloggbrudsvän Maria framför mig...

Hoppas du har någonting roligare framför dig ikväll än jag och Maria har ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar