fredag 25 mars 2011

Våffeldagen

Malin säger:

Fredag! Och jag är ledig idag, härligt värre.
Jag lyckades inte ta mig ut på internet igårkväll  och herre min je vilken abstinens jag fick när jag inte kunde läsa mina favvobloggar och se vad alla facebook människor har för sig. Känns inte riktigt nyttig att känna så. Måste kanske börja ta en datorfri dag i veckan, lite avvänjning helt enkelt.

Jag och Love var ute i solen på förmiddagen och Love var inte sen att upptäcka att gräsmattan har börjat kika fram. Han tog genast av sig skorna eftersom gräsmatta i hans värld är synonymt med sommar :-) Fick förklara att det är ett liiitet tag kvar innan man kan go barefoot.

Idag är det våffeldagen och det måste ju såklart firas, så nu har vi just ätit våfflor så att det snart kommer ut genom öronen.

Påskiga tulpaaaner och en liten våffla



Resten av kvällen blir lugn. Kanske ska se finalen av Lets Dance även om jag tycker att det varit skittrist i år. Imorgon blir det jobb.
Trevlig Helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar