fredag 25 mars 2011

Pimpat gammkröppen

Maria säger:

Känns som att vi bara har fredagar och måndagar nuförtiden. Har säker något med åldern att göra, tiden går ju tydligen fortare desto äldre man blir ;)

I går kväll fick jag för mig att ha lite hemmaspa! Jag inledde med en lång dusch och sen gick jag lös med alla krämer, filar, saxar, pincetter och borstar jag kunde komma åt.

Ansiktsmask, peeling, scrubhandskar, fotkräm, fotfil, hårborttagningsmedel

Sambon var dessvärre inte lika nöjd över min pedikyr. Använde fotkrämen jag skrev om *här* och den självklara frågan när vi skulle sova blev "skall du verkligen sova med de där gamla sockarna på"...

Nej, detta var inte så läckert...

....men inte något ont som inte har något gott med sig. Idag är broddarna borta och tassarna mjuka som bebisfötter!

Ikväll blev vi spontant inbjudna till Karro och hennes familj på middag. Skall verkligen bli kul att träffas. Att slippa laga mat på en fredag är rena bingon :)

Sambon har gett mig i uppdrag att välja film vi skall se när vi kommit hem från middagen. Tror ni han blir nöjd med mitt val? En smörig Romcom helt utan biljakter och pangpang. Vi får se ;)



Har sett denna film förut och den platsar verkligen in bland alla andra klassiska romantiska komedier som man kan se om och om igen. Pretty Woman, Dirty Dancing, Love Actually, 4 bröllop och en begravning, Den blå lagunen, Notting Hill, När Harry mötte Sally....

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar