tisdag 29 mars 2011

Lovedinner

Mia säger:

Det blev ingen träning igår... MEN... jag tog igen det ikväll ;)! Gick för första gången på det relativt nya passet "Indoor walking 55 min". Verkligen jobbigt och faktiskt riktigt roligt! På Iksu Spa där jag tränar finns också en ledare som jag tycker är så bra och hon ledde passet ikväll också så det blev en extra positiv premiär av passet.

Hann inte med middag innan jag åkte iväg och tränade och när jag kom hem hade maken stoppat undan min inplanerade middag och överraskade mig med att ha lagat en "lovedinner". En av hans (få) paradrätter, ungsrostade rotfrukter och en saftig entrecôte. Sås glömde han dock så vi fick ta en färdig sådan i kylen men det blev gott det också.

Jag är inte så rasande intresserad av hockey (som nästa alla verkar se ikväll) så jag tror att det blir ett besök till en av mina favoritbutiker på nätet : http://www.accessora.se/

Besök gärna accessora om du inte gjort det än. En helt suveränt bra butik med makeup, hudvård, väskor, smycken och annat kul. Roliga och annorlunda märken mot vad man hittar i vanliga butiker har dom dessutom! Själv har jag tidigare bl a köpt en underbar hudkräm av MOR Cosmetics som doftar härligt och gör underverk på en vintertorr hud.


Kan också rekommendera "håll-in-linnen" från Nearly Nude som tydligen håller in precis där man vill. Hollywood-kändisarnas favorit säger den säljande texten. Gav ett sådant linne i present till en när & kär som blev helt såld! - "det bästa håll-in-linne jag provat" lät det. Det var inte av artighet för jag fick senare hjälpa till att visa accessoras-hemsida så hon kunde klicka hem två stycken till :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar