måndag 14 mars 2011

The Body Shop

Åsa säger:

Har precis kommit hem från stan och en härlig stund på Body Shop. Ni minns att jag fick en gratis rådgivning i en tidning i februari som jag nu har utnyttjat.

Idag har jag satt färg på måndagen!

Jag fick tid hos Johanna som frågade om jag ville få en vardagsmakeup eller en mer festbetonad?
Fest, svarade jag direkt. - Jag ska ju på Bokklubben, ikväll! ;)


Vinterblek utan make
Johanna började med underlag, en härlig fuktgivande foundation och följde upp med flytande concealer samt löst puder.
Markerade, sotade ögon. Ljus och glittergrå skugga där hon suddade kanterna ordentligt.
Ett vårligt korallfärgat rouge med några drag med bronzefärg.
På läpparna lade hon ett stay-in-place stift i en hallonrosa färg och ett lätt glittrigt glans på.

Voilá!

Redo för fest, ja eller Boklubb! ;)


Såklart gick jag in i "fällan", dvs handlade av det som användes till min make-up. Men jag köpte ingenting som jag inte behövde! ;)



Tack för idag, Johanna Ö!

Johanna som makade mig var jättetrevlig och väldigt proffsig!
Det här tycker jag definitivt att ni ska unna er!

Nu ska jag byta om för nu blir det Bokklubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar