onsdag 23 mars 2011

Sätt piff på salladen!

Mia säger:

En som vanligt bra och givande dag på jobbet och unnade mig faktiskt en ansiktsbehandlig på eftermiddagen efter jobbet som jag hade bokat in sedan länge. Fantastiskt härligt och avkopplande! Man känner sig verkligen fräsch i huden efter att hudterapeuten gjort sitt :). Hem och laga middag och jag kan inte annat än instämma med många andra att vardagsmiddagar inte är så himla roliga att laga. Fort och enkelt ska det gå att laga till hungriga barn (och vuxna). Idag blev det lasagne här hemma och i det är i ärlighetensnamn inte tidsödande att göra om man har färdig köttfärssås på lut. Jag försöker emellanåt att göra en stor sats av en god köttfärssås som jag sen fryser in i portionsförpackningar som sen blir enkelt att ta fram då man exempelvis vill göra en lasagne.

Ett annat tips till dig som inte upptäckt Gourmet Gruppens underbara dadelbalsamico så är den så makalöst god! Här hemma har vi den ofta på matbordet som en salladsdressing och det blir verkligen extra "piff" på hela rätten om man har denna till salladen. Kan också varmt rekommendera att även ringla den över en smarrig chèvré chaud om du är galen i just chèvré som jag är!
(Gourment Gruppens  kvalitetsprodukter hittar du i alla mer välsorterade ICA-butiker men säkert hos fler matkedjor också. )




Min "favvo-balsamico"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar