måndag 7 mars 2011

Body Butter

Maria säger:

I helgen hade jag ett ärende in på The Body Shop i Umeå. Jag konstaterade att det var väldigt länge sen jag var in där och att det fanns mycket nytt att lukta och känna på!

Vid kassan blev jag upplyst om att de hade en pågående kampanj (vet inte hur länge) "handla för 450 kr och få en valfri Shower Gel 750 ml på köpet". Kanon!

Handlade det jag skulle (presenter) men fick även med något till mig själv. Ett klassiskt Body Butter i, en för mig ny lukt: Moringa. Doften är lika härlig och somrig som den ser ut på förpackningen.


Medan jag fotade kom lillan och provade lite. Tror inte riktigt hon är målgruppen för när jag frågade om hon tyckte den luktade gott sa hon "nej, den luktar surt". He he, smaken är som baken... ;)

Jag är iallafall nöjd och krämen kommer bli toppen att packa ner i resväskan i maj när jag och min älskade mamma åker för att  möta sommaren i Barcelona

Idag har det varit en riktig härlig vårdag och jag känner hur batterierna laddas för varje steg jag tar på den ljuvliga välkomna asfalten och för varje takdropp jag får på pannan.


Nu lite tv, Gynekologen från Askim. Enligt min jobbarkompis K är den serien roligare är Solsidan. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar