söndag 16 januari 2011

Varning känsliga läsare!

Maria säger:

Var barnvakt igår...till min dotter. Vet att man inte får säga att man är barnvakt till sitt eget barn men visst låter det lite kul ;)

Sambon var alltså ute på festligheter. Jag hade en lugn kväll, såg på Stjärnorna på slottet (ålderskris?!) och åt lite choklad som jag hittade gömt i ett skåp.

Gjorde en ansiktsmask...

Buuuu!

Gentle Cream Exfoliant
Använder nästan uteslutande Dermalogicas produkter till ansiktet och jag är jättenöjd med dem. Har handlat på lite olika ställen och noterat att återförsäljarna till just dessa produkter verkligen tar sig tid att hjälpa till så man får rätt anpassad produkt till sin egen hud.

I höstas när jag var i New York och skulle köpa en ögonkräm i Dermalogicas egen butik i SoHo fick jag ett bittert uppvaknande.

Jag tänkte köpa ögonkrämen jag hade haft sen tidigare men då la expediten huvudet på sned och sa med vänlig röst: "ooooh, but you need the age cream".

Jag (obekväm): "but I´m only 31".

Hon, ännu lenare på rösten: "honey, aging start by 20"...

Say no more.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar