torsdag 13 januari 2011

Jag, en stel svensk?

Malin L säger.

På Storsjöhallen  (där jag kommer att tillbringa våren) ska dom köra igång med Zumba. Jag har bestämt mig. Det ska bli min grej! beach 2011 hääär  kommer jag. eller...  kanske håller mig till Ljumviken. Vår trädgård är inte heller så dum.. jag kan ju svalka mig i barnens uppblåsbara ankpool. Jo det blir nog bäst.


Här är ett utdrag från Storsjöhallens hemsida: 

I vår kör vi igång det senaste inom gruppträning - ZUMBA!


Zumba är en mix av träning och dans men inslag av latino rytmer. Zumba är en rolig träning som passar alla. Det är framförallt KUL att träna ZUMBA men träningen är även effektiv då du jobbar med alla kroppens muskler. Du behöver inga förkunskaper och passet är upplagt så att alla får ut maximalt av det - är man redan van att dansa latinamerikanskt svänger man ännu mer på höfterna. Men dom flesta av oss är ju faktiskt "vanliga" stela svenskar!

Guldkortet!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar