söndag 30 januari 2011

Hemkommen

Emma säger:

Då var vi hemkommen efter en veckas semester på Gran Canaria. Helt utvilade känner vi oss dessvärre inte, då både Peter och jag drabbades av magsjuka... Jag har alltid befarat hur det skulle kännas att vara fast på ett flygplan och vara magsjuk, det var inge kul kan jag lova. Jag fällde några glädjetårar när vi efter drygt sex timmar landade i Umeå.

Vi bodde i alla fall på ett mycket trevligt hotell i Playa del Cura, Sungarden Riviera Marina Hotel. Rekommenderas starkt för alla barnfamiljer.


Vill man istället resa på tu man hand så ska man åka till grannhotellet Sunprime Riviera Beach and Spa, helt underbart hotell.


Som vi befarade hade vi lite otur med vädret. Tre dagar sol och värme på en vecka, resterande dagar blåste det, regnade det och var allmänt kallt. Trots vädret hade vi det mysigt ändå. Jag återkommer med flera bilder en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar