tisdag 18 januari 2011

Sommar!

Malin säger:

Nu börjar jag bli less på snön faktiskt. Älskar dock att vi har ordentliga årstider här uppe i norr. Vintern är rejäl, inget halvdant slask här inte, våren är.. ganska vintrig. Sommaren är kort men intensiv. Men min bästa årstid är nog hösten, klar kall luft. Man får ta på sig tjocka tröjor. Och halsdukar. Och tända ljus.
Egentligen skulle jag nog bo i USA och jobba som Tornado-chaser, som i den där filmen Twister. Jag är helt fascinerad av naturens krafter nämligen. Inte av den ödeläggelse den orsakar såklart men av själva fenomenet. Men jag får nöja mig med att hyra katastroffilmer och jag har nog sett ALLA. Tur att min man delar mitt nördiga intresse för den (egentligen) dåliga genren.

Det jag skulle skriva egentligen var iaf att det känns som om sommaren är inom räckhåll, och den här sommaren kommer att Bli.Så.Bra.


Love och fina Linda åker båt i Holmsunds skärgård sommaren 2010


Tärnafjällen hjärta ( fattar inte hur man gör hjärtan)

2 kommentarer:

  1. Låter härligt! Hjärta görs < + 3 = <3

    sen ska det automatiskt bli ett <3

    Tack för härlig blogg!

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar vår blogg sara!
    Har provat göra hjärtan så, men det funkar inte, tack för tipset iaf :-)

    SvaraRadera