torsdag 6 januari 2011

Nyårslöfte?

Malin L säger:

Nyårslöften är egentligen inget för mig, MEN i år har jag faktiskt avlagt ett löfte om ett hälsosammare 2011.
Jag har inget behov av att gå ned  i vikt men när man knappt orkar dra barnen i pulka (på plant underlag) utan att drabbas av andnöd känns det som om det är dags att göra något åt saken.

Förra året började också med en intention att arbeta upp flåset. Köpte guldkort på gymmet, jajjemän här skulle det tränas minsann. Minst 3 dagar i veckan. Tror jag kom i väg max 4 gånger på hela året..Vilket gör att varje besök på gymmet kostade sisådär en 600 pix. Men eftersom jag är anställd i landstinget så drabbar det ju ingen fattig liksom ;-)

Nu i slutet av januari går kortet ut och då ska jag alltså köpa ett nytt. Kanske väntar med att börja träna tills det nya kortet är inköpt ändå.. känns ju som att man vill ha en fresch start.  Nytt kort, nytt år, ja lite så. Det blir nog bra.


Tills dess njuter jag av livet 

Observera toalettpapperet. Vet inte om det bara är jag som tycker det känns lite kul när man är på affären och handlar enbart onyttiga varor och så lite dasspapper på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar