torsdag 6 januari 2011

NK's årliga rea

Malin E rapporterar direkt från Stockholm:

Idag gick startskottet för den årliga rean på NK. Vi var inte dom enda som ville fynda kan jag säga, det var världens längsta köer för att ens få komma in. Jag kom hem med några fynd men tyvärr inga varma vinterskor som jag egentligen hade hoppats på.


Är man som mig kall om fossingarna kanske man gillar någon av mina fyra varma favoriter...

Klassiska Ugg Australia.
Finns t.ex. att köpa på Mathilde i PK-huset (Sthlm).

Emu Australia. Just denna modell har spännen baktill så att man kan anpassa bredden på skaftet.
Finns t.ex. att köpa på TinTin Style, i deras webbutik eller på Linnégatan 32 (Sthlm).

Bally curlingkängor.
Tror att det är slutsålda på NK men finns även att köpa på Rizzo.
Timberland Nellie pullon boot
Slutsålda på Timberlandbutikerna i Sthlm men finns att köpa ganska billigt på nätet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar