tisdag 11 januari 2011

Blanda olika material

Maria säger:

Jag tycker det är väldigt fint att blanda olika material när man inreder. Glas, metall, trä och en nyfunnen favorit: Betong.

Betong är ett häftigt, underskattat och oväntat inslag som jag gärna ser mer av i mitt hem.

Blev så full i skratt, när jag slog mig ner i tv-soffan efter att ha tänt mina fina enkla ljusstakar i just betong - ena hade visst blivit lite extra pimpad... ;)


Med en busig 3-åring hemma blir inredningen inte alltid som man tänkt sig men väldigt levande och oförutsägbar!

Happy tisdag!

2 kommentarer:

  1. Hmm..min förra kommentar syntes aldrig? Skulle bara säga att Alice verkar ärvt den konstnärliga ådran av mommo. För varken du el O besitter väl den? ;) /mostra

    SvaraRadera
  2. Fast å andra sidan är du en jäkel på att inreda, o det kan väl räknas som konstnärligt det också! puss/mostra

    SvaraRadera