fredag 3 juni 2011

Resan

Malin säger:

Resan var det. Vi har alltså varit i Turkiet, side och bott på ett hotell som heter Pegasus World. Fint, STORT  hotell där det fanns allt man kunde tänka sig, shoppinggator, spa, spelhall, frisör osv. Skönt för den late mao. dvs mig ;-)  Funkar för en vecka men jag tror att jag skulle bli riktigt less om jag var där i två veckor. Framför allt när det gäller maten. Vi hade all inclusive och maten var väl sådär, mkt vegetariskt men efter ett tag hade man önskat lite mer variation faktiskt, fruktansvärt mkt folk i matsalen, köer och hysteriska, hungriga människor :-) Nu låter jag rätt negativ vi har haft det riktigt bra.  Vi åkte ju ett stort sällskap på 25 personer i mkt varierande åldrar och då är det nästan ett måste med all inclusive. Nästa gång kommer jag dock att välja ett mindre hotell. Mkt av behållningen av denna resa är barnens upplevelse, de har fått minnen för livet, så roligt att se dom leka med de äldre barnen!
Nu dusch, grillning hos min bror och sen nattjobb!

En del av resesällskapet innan avfärd

Regnskur

Efterrätt

Kommer ni ihåg Rednecks? De uppträdde på hotellet en kväll

Alvin kör breakdance på diskot

Största behållningen för Love var alla sniglar som fanns att leka med..

Som sagt..


Hotellet



Shoppinggatan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar