tisdag 7 juni 2011

Que calor!!

Malin säger:

Vilken värme vi har haft idag, lite åskskurar däremellan, men det var bara skönt tycker jag.
Sju imorse tog jag och Love bussen in till stan, lämnade Love hos mamma och själv åkte jag vidare till frissan för att precis som Emma färga utväxten.
På eftermiddagen hade dagis avslutning, Love stod mest och såg trumpen ut när det skulle sjungas sånger men han var söt ändå! Picknicken intog vi tillsammans med några andra dagisföräldrar på vår altan, så härligt att man börjar kunna sitta ute och äta.
Nu har jag just kommit in från en kort promenad, hade däckat i soffan men vart övertalad av Anna och i efterhand känns det jätteskönt och jag känner mig mycket piggare.
Nu dusch sen bok!


Hemmagjord vattenrutchbana


Antar att ni aldrig sett maken till atlet ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar