måndag 20 juni 2011

Romeo & Tass

Åsa säger:

Första semesterdagen. Inleddes med gråmulen himmel och kalla vindar. Satte på kaffepannan och försökte tänka positivt; jag får mycket mer gjort när väderleken visar upp sin sämre sida....

Tjejerna blev bjudna på lek med lunch hos en kompis. Inte någon liten kortis lekstund inte, utan mellan 10-15! Wohow, jag fick plötsligt massa egentid till förfogande!
Vad göra? Shopping förstås. :)

Kung i branschen
Åse som är Butikschef på Vero Moda, Strömpilen slår många butikssäljare på fingrarna med sitt förnäma arbetssätt. Jag gillar det, i alla fall. Utan att tränga sig på föreslår hon plagg man aldrig fått med sig till klädrummet. Peppar en när man tycker det är fel på vissa kroppsdelar och plockar fram kläder som "snyggar" till det hela litegranna. Profesionell och mycket säljande!

Klockan tre var det dags att hämta hem tjejerna men jag kom hem med två hundar istället, varav den ena var en nakenhund!

Får jag presentera Romeo & Tass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar