tisdag 7 juni 2011

Lussekatt

Maria säger:

Idag hade jag äran att besöka Häggströms Modehus i Lögdeå.

Tycker att det är så häftigt att det ligger en väldigt bra modebutik i lilla Lögdeå utanför Nordmaling. Väl värt ett besök! Nu har de även öppnat ett tält där de har reavaror för både dam, herr och barn. Köpte med mig en påse hem med innehåll till både mig, gubben (får man säga så?) och lillan. Toppen! Kan man shoppa så kan man ;)

Lunchen intogs sedan på Olofsfors Herrgård. Supergod mat i vidunderligt vacker miljö. Rekommenderas!

Miljö att trivas i

Man nästan hör historiens vingslag
Ikväll har jag varit ute på en skön kvällspromenad med mysiga BloggEmma och sedan tog jag en liten springtur. Gick sådär. Antigen har jag helt tappat greppet under nästan en vecka semester eller så var det väldigt kvavt och syrefattigt ute, nåt av de två ;)

Hade laddat med en lussekatt innan! Inte lätt att vara tillsammans med en feeder. Tydligen hade de haft "frysrensning" på Ica Superteg så sambon hade köpt hem dessa gula kissemissar som jag fullkomligt älskar.
Träningen gick alltså plus minus noll idag igen men det var det värt - Muuuumsfilibabba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar