söndag 5 juni 2011

Lata dagar

Maria säger:

Vilka sköna lata dagar jag och familjen njutit av och än är de inte slut. Röd dag i morgon med, jo jag tackar ;)

Vi åkte ner ner till stuga i onsdags och kom hem igår eftermiddag.

Solnedgång i onsdags
Tama brödsugna gäster
Finisar
Väldigt praktiskt pappersklämma som jag hittade på Gårdsbutiken ;)
Tur jag har dig!
Jag och sambon firade sex år tillsammans. Relationer är inte alltid det enklaste och ett förhållande är inte ett självspelande piano utan man måste ständigt arbeta på det. Vi skålande för oss och för livet. Som sambon sa "sex år av hopp och förtvivlan" ha ha...jag är nog inte den enklaste att leva med. Se bara min romantiska frisyr som fick oss båda full i skratt....

Bubbel på punschverandan!
Ha ha ;)
Löjrom, rödlök och den fetaste cremé fraichen
Glad korv till lillan
Jag trivs bäst i öppna landskap...
...nära havet vill jag bo
Storfiskar´n håvar upp spigg i kvällssolen
De svarta skorna lämnar inte stugan...
Tittut!
Fin kväll på bryggan med hela familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar