söndag 19 juni 2011

Barfota nej tack!

Maria säger:

Redan söndag och en hektisk helg har passerat. I fredags var dagis stängt så jag, lillan och min kära mor åkte till Stöcksjön för att bada. Det var lite kallare än sist vi var där under värmeböljan men lillan badade glatt ändå.

Gubbar, yoghurt och tidningen

Note to self: glöm inte hink & spade nästa gång

En liten bläckfisk
Mamma agerar badvakt
Förutom bad har jag hunnit med en afterwork med bästa jobbgänget i fredags och en gårdsfest med familjen och glada grannar på lördagkväll. Pjuh! Barnen sprang runt och lekte och jag fick en de ja vu från min egen barndom. Minns att mamma inte gillade när jag gick barfota ute. Tror jag förstår varför nu...


Dyngtassar, omöjliga att få rena!
Ledig dag i morgon med. Snart semester. Först midsommar. Tiden går fort när man har roligt!

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar