tisdag 21 juni 2011

Ljuvliga Julius

Maria säger:

Igår var alltså dagis stängt så jag och lillan styrde kosan mot Skellefteå och tillbringade en heldag med min syster och familj. Pappa dök också , lite oväntat upp. Inte alltför ofta man träffas så det var riktigt trevligt att spontant få till en date.

Lillan var extremt otålig i bilen och hade redan vid Sävar (1,5 mil) frågat 3 ggr "när är vi framme". Tur att jag tog med dvd:n. Vet inte hur det hade gått annars. Med hörlurar. Lillan nöjd - jag nöjd :)

Vi hade väldigt trevligt och syrrans lille son Julius är en riktig liten gláskit! Känns verkligen som att vi redan nu har ett speciellt band mellan varandra, jag och lill-Julle. Synd bara att det är är en bit att åka för att träffas.

Så söt att moster vill äta upp!

Lyfter på hatten :)
Snart är det midsommar! Hej vad det går.

1 kommentar:

  1. Jag instämmer, och Julle också, om hur mysigt det var att ha er här :-)
    KRAM

    SvaraRadera