onsdag 22 juni 2011

Pro midsommar stress

Maria säger:

Stress stress stress, alltid innan högtider håller man ju fullkomligt på att ta ihjäl sig. Projekt skall avslutas, säckar knytas samman och grejer ska fixas.

Denna gång tänker dock jag vara klok. Jag stryker en del saker från listan och behåller lugnet. Underlättar det jag kan och skruvar ner kraven. Känns redan mycket bättre!

Efter jobbet ringde Karro och undrade om vi inte skulle cykla ner på McDonalds med småtjejerna och äta. Spontant och bra - såklart vi hängde på, trots att jag hade bokat in städning av hemmet. En dammråtta hit eller dit har väl ingen dött av?

Cheese
Vi hade supermysigt som alltid även om jag och Karro var väldigt nära att köra ihop med cyklarna när tjejerna fick fatt i varandras händer där de satt i sina barnstolar. Varning! 

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar