onsdag 15 juni 2011

Ändrade planer

Malin säger:

Den här dagen vart inte riktigt som planerat. Skolavslutningsdag även här, Alvins första. Förskoleklass iof men ändå stort för en liten gosse och Alvin var så förväntansfull.. Halvsju imorse kom Alvin in i sovrummet och mådde inte alls bra, sjuk. Jahapp det var bara att ställa in. Han vart så besviken " Mamma det här är den värsta dagen i mitt liv, vi skulle ju få fiiiika! :-) stackarn. Lite bättre vart det när farmor och farfar kom hit med ballonger och examenspresent i form av en klocka.
Själv har jag varit trött idag, just kommit hem från jobbet nu, full rulle var det där. Verkar vara många som hade lite att göra för nio månader sedan ;-)


Min fina Alvin visar stolt upp sin nya klocka


Hur många timmar är det kvar tills jag får lägga mig och sova?


1 kommentar:

  1. oj vilken fin bild, ser ut som han redan är sju o går ut ettan/mormorn

    SvaraRadera