fredag 17 juni 2011

Obra

Malin säger:

Fan! Somnade på soffan klockan åtta och vaknade nu.. smart. Antar att jag kommer att ha lite svårt att somna ikväll då.
Dagen började med en stor semesterfrukost, eller som Alvin säger, mysfrukost. Efter frukost- ut i solen, avstyra bråk, räkna till tio-hundra gånger. Sen fick vi fikabesök, jättetrevligt och dagen vart genast bättre. Fick en trevlig inbjudan till tjejfest imorgon och somnar jag inte i soffan då också ska jag nog åka.
Efter middagen åkte jag och hämtade min nya vita iphone 4. Den är se schnygg så det är inte klokt  men jag fattar icket hur jag ska få igång den? Antar att jag får invänta maken som är på avslutningsfest på jobbet. Känns ju inte helt ok. Att inte kunna hantera en mobiltelefon utan en mans hjälp alltså.  I vilket fall som helst så roade jag mig med att läsa produktguiden istället. Där fick jag veta att jag skulle sluta använda Iphone och kontakta läkare om jag drabbas av huvudvärk,blackout, epileptiskt anfall, förlust av medvetande, ofrivilliga rörelser( haha) eller förvirring?! Verkar ju rent farligt att ha en Iphone..




Farlig





1 kommentar:

  1. kommer du som jourfall ikväll tror du ,Jag jobbar ju .ska ta hand om dej/Syster Annalena

    SvaraRadera