söndag 19 juni 2011

Lördag söndag

Malin säger:

Helgen är över men det gör ju ingenting nu när man har semester. Lördagen var lite dimmig, inte alkholdimmig utan sömnbristdimmig. Skrev ju i fredags att jag råkade somna till på soffan några timmar och mycket riktigt fick jag svåra insomningsproblem när det väl var dags att hoppa i säng. Lite berodde det nog på att Per kom hem väldigt sent från sin jobbfest vilket gjorde att jag låg på "ohågan" ( hehe finns det ngt som heter så) somnade inte förrän vid fyra och klockan fem valde sedan Love att slå upp sina blå... Nu klev jag ju inte upp då men tidigt vart det iaf eftersom Alvin hade fotbollsträning (boll-lek) kl 9. Jag måste ju öva på mina fotbollsmorsa-skills.
Sen åkte vi på Marknaden i obbola och efter det tittade vi förbi blogg-Åsa med familj. Tanken var ju att jag skulle på partaj på kvällen men då kände jag mig rätt mör.. Ångrade mig dock en timme efter att jag messat att jag inte skulle komma och satt och beklagade mig för Per resten av kvällen över vilken tråk-måns man blivit. Idag var jag dock glad att jag tog beslutet att stanna hemma.. Hela dagen har gått åt till trädgårdsfix, även här har ogräset tagit över totalt nämligen. Ett enormt efterlängtat lunch/fika besök fick vi också. Så otroligt roligt att ses Linda!


Linda!
Dagens middag med Rose, det är ju semester!


Per gör reklam..


Soffläge efter en produktiv dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar