onsdag 8 juni 2011

Kontra


Malin säger:

Herreminje så härligt väder vi har! Vi nordbor är ju inte dirket bortskämda med medelhavsvärme så när det blir så här varmt vill man ju vara ute hela tiden, men man måste ju jobba lite också :-)
Jag hade dock turen att jobba kväll den här varma dagen, så imorse åt jag och barnen frukost ute i trädgården. Eftersom det var ganska tidigt på morgonen var det lite småkallt men solen lyste och det var riktigt mysigt.

Nu måste jag kontra Åsas inlägg lite. Vi har börjat med coops matkasse "vår middag"
En Matkasse där du kan välja 2,4 el 6 personer. Man kan också välja en ekologisk variant. Skillnaden mot icas matkasse är att det bara är 4 dgar i veckan men det tycker jag är ganska skönt, då kan man äta vad man vill till helgen. Stor fördel är också att man hämtar ut den här på konsum i Holmsund. Sparar ytterligare lite tid :-) Hittills har maten varit riktigt god, en nackdel är dock att jag tycker att det är ganska lite grönsaker till måltidena. Dock ett hett tips till alla som bor i Holmsund!
Nedan är nästa veckas meny, helt ok!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar