onsdag 10 augusti 2011

Ljusladdning inför höstlika kvällar

Mia säger:

Förutom att jag åt middag igår på stan med maken för att fira bröllopsdagen hann jag förbi min mamma för att ta en titt på hennes nya ljusleverans hon hade fått hem. Mamma hade för drygt 10 år sedan en inredningsbutik här i Umeå men hon jobbar fortfarande med inredning (inredningskonsult) och gör även ibland lite mysiga inköp på vackra saker men som mest säljs till vänner, bekanta och nära kunder.

Från en "titt" på dom nya härliga ljusen kom jag hem med en hel papperskasse :)! Jag älskar verkligen ljus i alla former och även doftljus så länge dom inte har en kvalmig, för söt eller för frän doft. I och med denna otroliga väderväxling till numera höstkänsla känns det läge att börja mystända ljus inomhus på kvällarna.

Dessa härliga och underbart goddoftande köpte jag av mamma i dofterna "Cotton Blossom", "Pink Champagne" och "Fresh Linen":


Samtliga på bild är 3-veksljus


Köpte även 1-veks ljus i samma dofter



Eftersom mamma precis fått leveransen har hon ljus kvar. Är du intresserad att köpa något av dessa härliga ljus är priset för de stora 3-veks ljusen 155 kr/st inkl. moms och 85 kr/st för 1-veks ljusen.
Mejla mig då på maria@paringer.se så ordnar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar