måndag 1 augusti 2011

Back in business!

Maria säger:

Idag är jag tillbaka, här i bloggen och i verkligheten/vardagen på jobbet!

Hade tänkt mig en liten bloggpaus under semestern men det vackra vädret har gjort att jag inte "hunnit" blogga alls. Har velat njuta varje stund.

Skulle vilja göra ett långt inlägg och visa bilder från mina fem lediga veckor med vänner och familj men jag känner mig inge pigg. Tar två alvedon och bäddar ner mig i sängen med en tidning istället. Bilder utlovas senare i veckan.

Köpte tidningen Plaza idag och blev glatt förvånad över att det följde med ett litet exemplar av mitt favvo läppglans! Eclat Minute från Clarins som Emma tidigare tipsat om. I rätt färg dessutom! 

Skynda fynda
Perfekt storlek att ha i partyväskan!
Kram på er! Håll tummarna att jag inte blir sjuk nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar