onsdag 10 augusti 2011

Fil & Flingor

Maria säger:

Har just avslutat en löptur och sedan "njutit" en tallrik fil och flingor. Lyxigt värre här ikväll alltså. På bordet brinner ljuset Mia skrev om i sitt inlägg tidigare.

Doftljus Pink Champagne och lite "Filé"
Torsdag och på fredag är det däremot lite lyxigare. Jag har tagit ledigt för att förlänga sommaren lite grann. Skönt med tredagarsvecka! 

I morgon skall jag, mamma och lillan på Noliamässan. Det blir verkligen trevligt att strosa runt och kanske fynda ett och annat som man inte visste innan att man behövde...

I morgonkväll är det dags för vår kära bokcirkel att sammanstråla. Längtar! Vi har läst en bok som även går på bio och det blir spännande att se hur många som verkligen läst boken och hur många som bara sett filmen. Tur att vi inte är så hårda :) 

Nu skall jag gå se om jag kan konkurrera ut sambons nya leksak. Han har köpt en iPad. Önska mig lycka till med andra ord ;)

Nattis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar