måndag 22 augusti 2011

Att blogga eller inte det är frågan?

Maria säger:

Vad händer med bloggen? Folk frågar men vi, eller i alla fall jag, har just nu inget bra svar :)

Bloggpausen från i somras har liksom fortsatt och jag vet inte riktigt hur jag skall göra framledes. Vardagen, familjen och livet pågår i full fart och man måste välja vart man skall fördela sin energi. Tror de andra bloggbrudarna känner igen sig, mer eller mindre...

Ni är ju en del, faktiskt ganska många (tack!) som fortfarande tittar in här - vad tycker ni om bloggens fortsättning? Skulle vara kul att höra då det ibland kan kännas som att man inte får så mycket respons på det man bloggar om?

Från det ena till det andra. I kväll har jag och Åsa varit på bio och sett en film som både visade sig vara speciell och annorlunda. Midnight in Paris regisserad av Woody Allen. Se den om ni vill drömma er bort någon kväll!



3 kommentarer:

  1. Fortsätt! Saknar era inlägg!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker eran blogg är trevlig och har också saknat era inlägg. Jag är dock kass på kommentera men måste kanske skärpa till mig!
    Kram / Jenny ( granne till Maria)

    SvaraRadera
  3. Hej Baddockan och Jenny! Tack för att ni "tyckte till". Vi skall träffas och bestämma oss inom kort! Håll ut :)

    Kramar

    SvaraRadera